Milad

Milad

وبلاگ شخصی
Milad

Milad

وبلاگ شخصی

روش متصل کردن Clash Of Clans به گوگل

Clash Of Clans یک بازی زیبا برای اندروید است.


روش متصل کردن Clash Of Clans به گوگل و آموزش خرید Gem در ادامه مطلب...


 


آموزش
از

www.gembegir.ir
برنامه های مورد نیاز برای اجرا شدن گوگل در BlueStacks برای دانلود کلیک کنید . دانلود

از آنجا که بازی Clash of Clans در میان کاربران گوشی های اندروید، طرفداران زیادی داشته و خود نیز از جمله ایشان می باشیم، بر آن شدیم تا چالش های پیش روی این بازی را با همکاری جمعی از دوستان، مورد بررسی قرار داده و راهکارهای تجربه شده را در قالب این سایت به تمامی عزیزان عرضه کنیم.

یکی از این چالش ها Save کردن بازی است، چرا که اگر Account بازی شما، به Account شما در گوگل Connect نشده باشد، بازی Save نخواهد شد و اگر اتفاقی برای گوشی یا Tablet شما بیفتد یا آن را تعویض کنید، بازی Restart شده و به ابتدا باز می گردد !

آموزش Connect شدن به Account Google داخل بازی

توجه: انجام این کار، یک بار برای همیشه خواهد بود

برای این کار، ابتدا باید داخل منوی تنظیمات رفته و در قسمت Account کلیک کرده و Google Account خود را به روی گوشی Set نمایید .

train

سپس بازی را Load کرده داخل منوی setting رفته، روی آن کلیک کنید، اگر گزینه Google sign in قرمز باشد نشانه این است که Account شما به بازی connect نیست. به دلیل تحریم ها و تشخیص IP ایران، کاربران ایرانی در این قسمت دچار مشکل هستند، لذا استفاده از Vpn می تواند شما را در این امر یاری دهد.
در این صورت اگر به روی گوشی خود Vpn دارید بازی را باز گذاشته و در همان حال Vpn خود را Load نموده و دوباره به بازی برگردید و مجدداً از همان مسیر Setting روی گزینه Google sign in کلیک نمایید. این بار گوگل، IP شما را رد نکرده و به شما اجازه Connect شدن خواهد داد !
train

آموزش نحوه دریافت GEM

یکی دیگر از دغدغه های همه ما پیشرفت در بازی است که لازمه این امر، استفاده از Gem و خرید آن میباشد که با توجه به قیمت دلار، دردسر گشایش حساب ارزی و ... امکان خرید سریع و آسان و مطمئن برای همه کاربران فراهم نیست .
اما در این سایت، همکاران ما در قسمت پشتیبانی و خرید Gem در خدمت شما هستند،تا لذت پیشرفت در این بازی پر طرفدار و جذاب را به شما نیز هدیه کنند. زیرا "همه" ما شایسته موفقیت در "همه عرصه ها" هستیم.

مراحلی که برای دریافت Gem به روی اکانت خود طی خواهید کرد :
به قسمت خرید Gem در سایت رفته و پس از انتخاب بسته مورد نظر و پرداخت وجه بصورت آنلاین، در خرید بار اول به مدت 2 الی 3 ساعت ( که طی کردن مراحل کانکت شدن به اکانت شما طول خواهد کشید) و در خرید های بعدی در ظرف کمتر از نیم ساعت پکیج مورد نظر شما به اکانت واریز خواهد شد.

برای کانکت شدن به اکانت شما و واریز Gem برای بار اول ، ما نیازمند کد 16 رقمی Device شما هستیم لذا:

train
1- به منوی Settings بازی رفته و گزینه Link a device را کلیک نمایید.
train
2- در منوی بعدی به روی گزینه This is the old device کلیک نموده
3- و در منوی بعد گزینه I want to link to another device را انتخاب نموده و کد 16 رقمی را برای ما SMS نمایید .

نظرات 1 + ارسال نظر
Naser t0opchi سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 01:23

salam dada dametgarm khodaish

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.